St. Hansfeiring og åpen seilerhytte

9. Jun 2012
Sosialt
Seilerhytta blir åpent hele St. Hanshelgen. Vi håper du kommer.

Åpen aeilerhytte hele St. Hanshelgen i juni. Kan det bli bedre?

Hyttevertskap sørger for åpen hytte fra fredag 22. til søndag 24. juni. Og vi håper på en weekend med stor aktivitet på seilerhytta denne St. Hanshelgen. Dette blir den første av i alt to helger der jollegruppa har tatt på seg å være hyttevertskap for resten av klubben.

Vi sørger for fyr på grillen på terassen og en hjelpende hånd til folk som trenger dette ved ankomst til seilerhytta. Vi ønsker at klubbens medlemmer, både de som er trofaste brukere av seilerhytta, og dem som kanskje kommer for første gang, tar med seg familie og venner denne helgen og skaper liv og røre til lands og til vanns.

I tillegg til overnatting i egne båter vil det være muligheter til teltovernatting på land. Det blir selvsagt anledning til å prøve jolleseiling denne helgen, og ingenting hadde vært bedre enn at vi fikk markedsført klubben som åpen og inkluderende. Og kanskje får vi nye venner og medlemmer på denne måten.

Velkommen til seilerhytta :-)

«Mai 2018»

• Onsdagsregatta V2