Nordenfjeldske Seileruke Molde 2013 10.-14. juli

18. Feb 2013
Molde Seilforening har nok en gang gleden av å invitere til årets seilerbegivenhet i Midt-Norge: «Nordenfjeldske Seileruke Molde 2013» går av stabelen 10.-14. juli 2013.

Harøyfjorden ble forrige gang brukt som seilarena for noen seilaser med Molde som hovedbase. Yachting Magazine har beskrevet Harøyfjorden som et perfekt sted for konkurranseseiling, med stabile vindforhold og lite sjø. Lite har endret seg i forhold til det og derfor vil alle seilaser bli avviklet her. Og hvorfor dra lengre?

I samarbeid med Finnøy Havstuer vil alle landarrangementene bli avholdt på Finnøya. En av landets aller beste gjestehavner ligger klar for å ta i mot seilere og båter. Finnøy Havstuer er godt i gang med å lage et godt opplegg for å ivareta alle både dag og natt.

Det har blitt etablert en egen side som vil være aktiv fra uke 9 for påmelding og registrering av båter og mannskap: tinyurl.com/ch7fded. Her kan dere også bestille overnattinger og måltider, samt melde dere på den store banketten på lørdag.

Ser frem til å møte flest mulig medseilere til en trivelig og spennende seileruke!

Vennlig hilsen Morten Skagen

Leder for «Nordenfjeldske Seileruke Molde 2013»

Vedlegg:

Velkommen til seilernes uke