Støtt Molde Seilforening med prosjekt tilhørighet når du kjøper sesongkort!

8. Mar 2013
Vi oppfordrer deg til å oppgi Molde Seilforening som den forening du vil støtte gjennom Prosjekt Tilhørighet når du kjøper kortet til deg selv og andre. Dette kan du gjøre uavhengig av om du kjøper sesongkort på stadion eller på nett. Har du allerede kjøpt sesongkort kan du allikevel gi beskjed til MFK om å tilgodese Molde Seilforening. Dette bidraget til foreningens drift og utvikling vil være svært kjærkomment.

Støtt Molde Seilforening med prosjekt tilhørighet når du kjøper sesongkort!

Kjell Inge Røkkes selskap TRG ønsker i samarbeid med Molde Fotballklubb å bidra til økt aktivitet blant frivillige lag/foreninger og organisasjoner, og til økt engasjement og oppslutning på MFK sine hjemmekamper på Aker Stadion.

Som privatperson kan du kjøpe et sesongkort på Aker Stadion og støtte klubben i ditt hjerte, uten at det koster deg en krone ekstra! Du kjøper sesongkort og gir beskjed om hvilken av klubbene i Prosjekt Tilhørighet du ønsker å støtte. Jo mer du bruker ditt kort, jo mer penger får klubben i ditt hjerte. Maks utbetaling er samme sum som du betalte for ditt sesongkort!

Hentet fra MFKs hjemmeside.

På forhånd takk!

«Januar 2019»