Seilmåling, Gratis medlemskap første året

18. Apr 2013
Noen som ikke har innmålte seil? I så fall er det mulighet mandag 22.4 kl 18:00 på Høyskolen i Molde. NORrating besluttet på årsmøtet at målebrev eller sertifikat skal være gratis første året for nye medlemmer. Det betyr at seilere som ikke har har løst målebrev tidligere vil få gratis medlemsskap og målebrev første året. Er du i denne kategorien, er det bare å ta med seil på mandag, så melder vi inn at du skal ha gratis medlemskap og målebrev.

Sesongen er straks igang, og for dere som enda ikke har målt inn seilene kan det være smart å gjøre dette nå mens seilene enda ligger tørt på loftet. Alle som har tenkt å seile regatta må ha gyldig målebrev og da må seilene registreres for at dere skal kunne delta. Dersom du ikke er aktiv regattaseiler, men har lyst til å prøve er det bare å ta med alle seilene så får vi registrert de, og da er du ihvertfall klar!

Mandag 22.4 fra kl 18:00 kommer vi til å være på gymsalen på Høyskolen i Molde. Vi håper flest mulig benytter denne sjansen, da det er innendørs, med tørre og gode forhold.

For å få en lite indikasjon på hvor mange som kommer, hadde det vært fint å få en tekstmelding fra dere om antall seil. Denne kan sendes John Helge Frøystad på tlf: 924 23 668.

Vel møtt

Legger ved link til et kart, så dere ser hvor dere skal kjøre.

Legger også en link til NORLYS regler for 2013.