Oppstart jolletrening mandag 29 april

25. Apr 2013
Mandag 29 april startet vi sesongen for fullt med gruppene Optimist gull og regatta, Feva og Zoom. Treningen starter kl 17:00. Tirsdag 30 april kl 17:00 starter sesongen for gruppene Optimist sølv- og bronseror. Vi vil også presentere ett nytt opplegg mht sikkerhet.

Bryggene er på plass og vi er klare til å starte sesongen, nå håper vi bare på litt mer vår i lufta så gleder vi oss til mye moro på sjøen sammen med våre juniorseilere.

Nytt av året er at vi ønsker å sette enda større fokus på sikkerhet og rutiner for å få god flyt på treningene og ikke minst for å øke sikkerheten på våre arrangement. Til dette er vi avhengige av hjelp fra det frivillige apparatet - foreldrene. Vi kommer til å presentere opplegget på et foreldre møte parallelt med oppstarte av sesongen og håper alle foreldre stiller på dette møtet.

Det blir foreldremøte for seilere i gruppen Optimist gull og regatta, Feva og Zoom på Fjærestua  mandag 29 april kl 18:00

Foreldremøte for seilerne i gruppen Oprimist sølv- og bronseror blir tirsdag 30 april kl 18:00

For detaljert oppsett av treningen og litt overordnet informasjon om organisering, kan dere lese mer her.

Vel møtt til en ny sesong!

«August 2018»

• Seilerhytta utleid