V9 - Fortsatt knallforhold?

18. Jun 2013
Værmeldingen er lovende med noe vind fra vest - nordvest. Kun to regattaer igjen i vårserien! Løp og seil!

For de som ønsker å utvide den personlige Tangenglasssamlingen, så bør det seiles i morgen! På årsfesten til vinteren deles det ut Tangenglass til klassevinnerne (1/3 dels premiering). Å komme tomhendt hjem fra den festen, og heller ikke etter årets sesong ha mulighet til å dekke premieglass til 12 kan trolig føre til en psykisk knekk i en allerede tung og mørk januar måned. For å unngå dette bør vårserien fullføres med stil! Finn frem shortsen og møt opp til onsdagsregatta!

Bøyen sør for brannstasjonen bane 3, har forsvunnet igjen. Regattakomiteen kommer til å legge ut en ny bøye. Denne blir ankret opp like vest for moloen på Tøndergård båthavn.  Den vil merkes med MS. Identifiser denne før regattaen i morgen. Vi håper ny plassering kan gjøre at den ikke kommer i konflikt med kaiområdene, og at den dermed får ligge i fred.

Det kunne forresten vært interessant å vite om det faktisk er noen i foreningen som kan dekke til 12 personer (12 rødvin, 12 øl, 12 dram med premieglass? Det burde i så fall opprettes en eksklusiv klubb for dette.

Hilsen regattakomiteen

«Juli 2018»