Invitasjon til forbundsdommerkurs

NSF’s Dommerutvalg arrangerer Dommer III kurs på

Idrettens Hus, Ullevål Stadion, Sognsveien 73 0840 Oslo

19.-20. Oktober 2013

Kurset vil være basert på Kappseilingsreglene for 2013-2016.

Kurset vil være lørdag kl. 10.00 – 19.00 og søndag kl. 09.00 - ca. 16.00.

Målgruppe: Kurset er for Dommer II fra hele landet.

Forutsetninger: Det forutsettes at deltagerne har bestått kretsdommerprøve og har minst 2 års praksis som kretsdommere ved regattaarrangementer. Vi gjør oppmerksom på at kurset ikke er et kurs i kappseilingsreglene og at det krever gode forkunnskaper.

Deltagerantall: Kurset er begrenset oppad til ca. 15 deltagere, og vil ikke arrangeres ved færre enn 5 deltakere

Eksamen: Kurset avsluttes med en skriftlig prøve. Bestått prøve og godkjent praksis gir autorisasjon som Dommer III (Forbundsdommer).

Påmelding: Kun skriftlige påmeldinger gjennom seilforening godkjennes. Påmeldingen er først godkjent når vedlagte påmeldingsskjema er mottatt. Foreningen må bekrefte deltagers erfaringsnivå. Påmeldingen må være Norges Seilforbund i hende senest 09. Oktober 2013. Påmeldingsskjema vedlagt. Skjemaet sendes til per.christian@seiling.no

Kursavgift:  Kurset er gratis, og inkluderer lunsj og kaffepauser begge dager.

Overnatting og reise: Deltakerne må selv stå for reise og overnatting. Det nærmeste overnattingstilbudet er Thon Hotell Ullevål Stadion.

Materiale: Deltagerne må ta med Kappseilingsreglene. De kan også bestilles fra www.Idrettsbutikken.no eller lastes ned fra NSFs hjemmeside. Deltagerne vil motta NSF's Dommermanual på kurset. Kursbekreftelse, kursprogram og deltagerliste vil bli sendt direkte til deltagerne.

Opplysninger: Per Christian Bordal, 48183885, per.christian@seiling.no

Informasjon om det faglige rundt kurset send mail til kursholder Marianne Middelthon på regel@seiling.no

Velkommen på kurs!

«Oktober 2018»