INTERCITY 2014 - Det blir knallforhold! Seilingsbestemmelser er publisert.

13. Jun 2014
Seilingsbestemmelser og deltakerliste er publisert! Se link lengre ned i artikkelen. Nå (13.6, kl 11.20) er det 20 båter påmeldt (se link til påmeldte deltakere lengre ned). Sixpack, Kikken, Furia III, Ninja, Lurie, Thea, Jyplingen og Arius er påmeldt fra MS. Noen flere? Forholdene ser fortsatt svært lovende ut! 9 - 13 ms fra NØ og sol. Finn frem en kraftig spinnaker og meld deg på! Er du bruker av instagram så kan du dele bildene ``live`` under regattaen på vår hjemmeside, du må da merke bildene med #moldeseilforening. Regattaen er lisenspliktig. Se info om hvordan du betaler lenger ned. ----------------------------------------------- Den 14. Juni arrangeres Intercity, Nordvestlandets største regatta for Tur/hav båter. I år er det start i Molde og mål i Ålesund. Ålesunds Seilforening og Molde Seilforening ønsker seilere fra hele fylket velkommen til Intercity 2014. I år er det start i Molde, med målgang i Ålesund. Intercity har etablert seg som det største seilsportarrangementet i Møre og Romsdal de siste årene og vi håper på stor deltakelse i år også.

Her er oversikt over påmeldte båter

Seilingsbestemmelser

Deltakerliste

Turklasse - halv pris for båter med 2 eller flere barn/ungdom inntil 18 år

Også i år er det egen premiert tur-klasse. I tillegg gir vi halv pris på startavgift for båter i turklasse som har med 2 eller flere barn/ungdom under 18år.

Regattaklasser
Regattaklassen blir delt i flere klasser, avhengig av antall påmeldte båter. Klasseinndeling og deltakerliste vil bli delt ut ved registrering.

Kunngjøring

Seilingsbestemmelser
Seilingsbestemmelser vil bli delt ut ved registrering, samt publisert her i printvennlig PDF fredag 13. mai

Påmelding
(NB! Velg først båtklasse (NORLYS), deretter regatta (Intercity RegattaIntercity TUR eller Intercity TUR-Barn, sistnevnte for de som har to eller flere barn/ungdom med som mannskap)

Tidsprogram:
Fredag 13. mai
Registrering i Molde Gjestehavn kl 20.00-21:30

Lørdag 14. mai
06:45-07:00 Registrering i Molde Gjestehavn
07:00 Skippermøte
07:55 Varselsignal første start. Påfølgende starter umiddelbart etter første start
20:00 Premieutdeling, Seilerhytta, Gåsholmen, Ålesund.

Seilerhytta på Gåsholmen vil være åpen hele dagen fra første båt går i mål, og her serveres varm mat og drikke.

Etter målgang i Ålesund, tilbyr ÅS gratis havneplass på Gåsholmen i Borgundfjorden til alle deltakende båter. Skulle havna bli full, vil der være mulighet for båtplass i Nørvevika Båthavn, dette også uten kostnad.

Hentet fra Ålesund Seilforening sin hjemmeside.

Foto: Odd Roar Lange

Lisensbetaling gjøres på seiling.no. Inter City ligger som et valg ved innløsing av lisens.

«Februar 2019»

• onsdagskafe