Velkommen til Molde Race Week- nå med KUNNGJØRING

26. Jun 2014
Sett av dagene 15-17 August for å være med på vår nysatsning Molde Race Week. Regattakomiteen har i vinter arbeidet med nyetableringen Molde Race Week. Målet har vært å etablere en komprimert helgeregatta som fenger både unge og voksne seilere. Vi har også tidligere hatt flere regattaer på helg, men da bare som arrangement over en dag. Våre seilere har gitt tilbakemelding på at når de først skal sette av en dag i helga til seiling, så hadde det vært kjekt å få seilt flere regattaer. Vår oppfordring til Moldeseilerne og alle andre seilere i Midt-Norge er derfor å sette av helga 15. – 17. august til Molde Race Week! Molde Race Week vil bestå av baneregattaer to av dagene, og av en dag med distanseregatta. Det vil bli også bli eget opplegg for jollegruppen denne helgen.

Hele arrangementet vil bli gjennomført på Tøndergård båthavn som er hjemmehavn for de aller fleste båtene i MS. Utenbys båter kan ligge  på gjestebryggen som er bølgedemperen på Tøndergård. Der er det tilgang til både toalett og dusjfasiliteter. Dette vil medføre at alle seilerne er samlet på et sted. Vi kommer til å bruke lokalene til Båthavnlaget til skippermøter, det vil også bli satt opp et telt like ved til sosiale aktiviteter på ettermiddag og kveld.

Det blir salg av middag både fredag og lørdag i teltet, samt salg av drikke til maten – og for øvrig videre utover kvelden i en sosial setting rett ved båtene.

Gjennom regattaene i MRW vil det også bli kåret årets vinner av KM i tur/hav.

Foreløpig tidsprogram  :

FREDAG:

Kl 13:00: skippermøte i administrasjonsbygget

Kl 14:00: baneregattaer med første start  kl 14:00, siste start senest kl 18:00.

Fra kl 18:00: Arrangement for seilerne med eller uten følge - middag og premieutdeling.

LØRDAG:

Kl 09:00: skippermøte i administrasjonsbygget

Kl 10:00: start regatta – makstid kl 18:00

Kl 18:00: Arrangement for seilerne med eller uten følge - middag og premieutdeling

SØNDAG:

Kl 10:00: skippermøte i administrasjonsbygget.

Kl 11.00: Baneregattaer, siste start senest kl 14:00

Kl 15:00 Premiering rett etter at resultatene foreligger.

Trykk her for Kunngjøring

Se også HER

Følg med under fanen MRW framover!!