H5: Still med den skuta du har!

2. Sep 2014
H4 hadde 16 deltakende båter! Det meldes kjempeforhold for i morgen med stabil bris fra vest. Klarer vi å mobilisere 20 båter? NB! Start kl 18.00 (gjelder alle resterende regattaer i Høstserien). NB 2! Den røde bøya ved Brannstasjonen har fått selskap av mange andre røde bøyer i nærheten. Vår bøye er den som ligger lengst sør og vest av disse og er merket med "MS". Også den eneste bøyen uten taufeste på toppen.

Onsdagsregatta er et ukentlig høydepunkt for mange! Mellom 50 og 100 personer deltar hver uke i uhøytidelig kappestrid med påfølgende sosial kafesamling. Dess flere som blir med, dess morsommere blir det. Bli derfor med med du også!

Ønsker du å stille med egen båt, men lurer på hvordan du gjør dette for første gang? Ta kontakt med Regattakomiteen v/ geir.oterhals@gmail.com. Alle typer seilbåter kan være med og det behøves ikke innmålte seil de første gangene. Still med den skuta du har!

Ønsker du å stille med egen båt, men mangler mannskap? Legg ut melding på Mannskapsbørs for Molde Seilforening på Facebook eller kontakt Regattakomiteen v/ geir.oterhals@gmail.com. Vi kan formidle kontakt med personer vi vet ønsker å være med.

Ønsker du å være med, men mangler båt å være mennskap på?

Legg ut melding på Mannskapsbørs for Molde Seilforening på Facebook eller kontakt Regattakomiteen v/ geir.oterhals@gmail.com. Vi kan formidle kontakt med båter vi vet mangler mannskap.

Dersom du av en eller annen grunn  ikke kan delta i regattaen, er du likevel  hjertelig velkommen til å komme på Havnekafe med kaffe og vafler på klubbhuset til Molde Båthavnlag etter endt regatta!

«August 2018»

• Seilerhytta utleid