Nordenfjeldske seileruke 2015 - nyhetsbrev

17. Jun 2015
Alt under kontroll - tror vi... Mange av våre funksjonærer har kommet langt i planleggingen av sine oppgaver. Regattakomiteen hadde en grundig gjennomgang av startprosedyrer m.v. i kveld, og vi tror vi skal klare å dra dette i land på en grei måte. Det gjenstår fortsatt noe praktisk arbeid før alt er klappet og klart, men vi føler at vi er godt i rute - og vi gleder oss.

"Seilerukebilen" er levert og satt i arbeid!

Vår Generalsponsor, Kverneland bil i Trondheim har allerede levert "Seilerukebilen" og den har allerede hatt en god del oppdrag denne uken.

Første gjestebåt har kommet.

Første regattabåt har allerede funnet veien til Stjørdal, og vi forventer flere båter til havnen i løpet av kommende helg. Ny brygge er straks klar, så vi ser frem til å innvie den allerede til helga.

Fortsatt ikke for sent å melde seg på....

Vi minner om at det er fortsatt mulig å melde seg på til seileruka. Fristen for etteranmelding er 18. juni.

Påmelding på egne sider. Oversikt over påmeldte båter ser du her. Velg "Utvidet liste" for å se oversikt over påmeldt mannskap.

Se ytterligere informasjon om Nordenfjeldske seileruke 2015 på Malvik og Stjørdal seilforening sin nettsider: www.mss-seil.no

Vel møtt.

Med hilsen