InterCity: * Betal påmeldingsavgift . * Se påmeldte * Endring i seilingsbestemmelsene * Starttidspunkt

11. Jun 2015
Påmelding på kr 400,- skal betales før start til konto: 9650.09.45564, med merknad «Inter City 2015 og SEILNUMMER». Vi tar ikke imot kontant betaling. Husk å ta med kort til betaling på festen etterpå. Det blir kun kortbetaling. LEGG MERKE TIL ENDRING I TIDLIGSTE STARTTIDSPUNKT. TIDLIGSTE VARSELSIGNAL KL 08:55. Følgende båter er påmeldt per 11. juni;

1. Amor III - Fredrik Hessen 2. Arius IV - Martin Due 3. Kikken - Kjell Inge Kirkeland 4. Furia II - Vidar Skaar 5. Furia III - Stig Waagbø 6. Nini Roll - Kari Bachmann 7. Jyplingen - Geir Oterhals 8. Vind-Erla - Jan-Atle Yndestad 9. Addicted - Martin Molden 10. Banner'n - Marius Maaseide 11. Helika II - Frode Andre Nakken 12. Nonsuch - Johan Skylstad 13. Kastespydet - Arne Grim Maurstad

Invitasjon

Seilingsbestemmelser med endringer i 7.2 og 15.2 (publisert 12.06.2015, kl 09:15). Endringer er markert med gult.

«Februar 2019»

• onsdagskafe