Seilingens dag

20. Aug 2015
Turer
Ta med naboen, venner eller andre som har lyst til å prøve turseiling. I forbindelse med markeringen av SEILINGENS DAG, lørdag 22. august, inviterer vi alle seilbåteiere i Molde og omegn til å delta i en uhøytidelig seilas på Moldefjorden, med påfølgende sosial samling på Seilerhytta. Vi oppfordrer dere alle til å ta med deg naboen, venner, eller andre dere vet har lyst til å prøve seiling og det sosiale rundt det å ha seilbåt.

Vi treffes utenfor bølgedemperen på Tøndergård kl 11:30. Seilasen starter ca kl 12:00 og vi setter kursen ut fjorden, forbi sentrum, rundt Mekflua og Hjertøya, eller litt lengre. før vi samles på Seilerhytta. Der fortøyer vi og fyrer opp grillene.(ca kl 1800) Ta med passende mat og drikke.  Molde Seilforenings leder Geir B Oshaug, vil der orientere om Molde Seilforening og den landsomfattende Seilingens dag.

Hjertøya gir deg også mulighet for ulike turer for de som måtte føle trang til å bevege seg etter en dag på fjorden.

Mer info?: Kontakt Kjell Fostervoll på 913 96812 eller Ann Heidi Fostervoll på 938 23334.

Vel møtt til en trivelig dag på fjorden og på Seilerhytta

Hilsen

«Januar 2019»