Innspurt på regattasesongen

11. Oct 2015
Vi går inn i en innholdsrik siste regattauke for sesongen 2015. Onsdag er det siste regatta i høstserien med påfølgende Seilkafe. Lørdag er det Høststormen. Sesongoppsummeringen blir på Båthavnlagets hus på Tøndergård etter H10. Salg av kaffe og vafler. Ta med cash!

Klasseseierne i de ulike klassene er det ikke så my spenning knyttet til. Furia II har imponerende 7 førsteplasser i klassen, og vil ende opp med å stryke en førsteplass!

Overallresultatet som også skal gå inn i Sesongpokalen er imidlertid helt åpent! Furia II (13 poeng), Håp (12 poeng) og Jyplingen (11 poeng) har alle mulighet til å ta seieren. Dersom båtene skulle ende med lik poengsum, er det Håp som ligger best an med sine tre førsteplasser. Selv om Høstserien avsluttes onsdag, gjenstår Høstserien som er siste regatta i Sesongpokalen.

Etter onsdagsregatta blir det Seilkafe i Båthavnlagets lokaler på Tøndergård. Det blir resultatservice for høstserien og sesongpokalen. I tillegg ønsker regattakomiteen å ha en oppsummering av seilsesongen 2015, og å se fremover mot sesongen 2016. Konstruktive innspill ifht forbedring av regattakonseptet mottas med takk. Vi er spesielt interesserte i konstruktive innspill på hva vi kan gjøre for å øke deltakelsen i 2016. Jyplingene vil dele sine erfaringer fra Seilsportsligaen. Det vil også bli tatt  opp til diskusjon hvordan vi skal gjennomføre videre deltakelse i ligaen.

Lørdag er det høststormen! Akkurart nå meldes det en fin SV litt utpå dagen. Det lover bra!

Velkommen til en spennende seiluke!

«Mars 2019»

• infomøte J70 fjærestua
  • onsdagskafe
  • Fjærestua opptatt, regattakomm.
1920
  • onsdagskafe m/info om startprosedyre
  • jollesamling Fjærestua
  • jollesamling Fjærestua