Innspurt på regattasesongen

11. Oct 2015
Vi går inn i en innholdsrik siste regattauke for sesongen 2015. Onsdag er det siste regatta i høstserien med påfølgende Seilkafe. Lørdag er det Høststormen. Sesongoppsummeringen blir på Båthavnlagets hus på Tøndergård etter H10. Salg av kaffe og vafler. Ta med cash!

Klasseseierne i de ulike klassene er det ikke så my spenning knyttet til. Furia II har imponerende 7 førsteplasser i klassen, og vil ende opp med å stryke en førsteplass!

Overallresultatet som også skal gå inn i Sesongpokalen er imidlertid helt åpent! Furia II (13 poeng), Håp (12 poeng) og Jyplingen (11 poeng) har alle mulighet til å ta seieren. Dersom båtene skulle ende med lik poengsum, er det Håp som ligger best an med sine tre førsteplasser. Selv om Høstserien avsluttes onsdag, gjenstår Høstserien som er siste regatta i Sesongpokalen.

Etter onsdagsregatta blir det Seilkafe i Båthavnlagets lokaler på Tøndergård. Det blir resultatservice for høstserien og sesongpokalen. I tillegg ønsker regattakomiteen å ha en oppsummering av seilsesongen 2015, og å se fremover mot sesongen 2016. Konstruktive innspill ifht forbedring av regattakonseptet mottas med takk. Vi er spesielt interesserte i konstruktive innspill på hva vi kan gjøre for å øke deltakelsen i 2016. Jyplingene vil dele sine erfaringer fra Seilsportsligaen. Det vil også bli tatt  opp til diskusjon hvordan vi skal gjennomføre videre deltakelse i ligaen.

Lørdag er det høststormen! Akkurart nå meldes det en fin SV litt utpå dagen. Det lover bra!

Velkommen til en spennende seiluke!

«Desember 2019»

Fjærestua utleid 29 November til 01 Desember