Seilsportsliga i J70 i Molde?

9. Nov 2015
Vil du være med å diskutere en eventuell Seilsportsliga i Molde Seilforening i 2016? Innføring av Seilsportsliga har vært en suksess både internasjonalt og nasjonalt. Et svært spennende konsept som involverer mange seilere, og som tilbyr konkurranse i like båter uten for høy inngangsbillett. Ikke minst er det valgt en spennende båttype!
I kjølvannet av Seilsportsligaen i Ålesund har det dukket opp en ide blant medlemmer i MS om etablering av et lignende konsept i Molde. Thomas Hjertø har laget en presentasjon av et mulig konsept som skal presenteres for diskusjon blant medlemmene på et åpent møte 11. november kl 19:00 på Fjærestua. Presentasjonen finner dere her.

Dette er kun en ide, og den er ikke diskutert eller behandlet i styret. Dersom ideen blir godt mottatt, vil den trolig tas opp som en sak i styret via regattakomiteen. I første omgang ønsker vi bare å informere om ideen og å få innspill fra medlemmer. Send gjerne innspill i forkant til thomashjerto@outlook.com og geir.oterhals@gmail.com

Velkommen til et idemøte onsdag 11. november kl 19!

Seilerhilsen fra,
Thomas Hjertø og Geir Oterhals