Ny forhandler av seilklær

12. Apr 2016
Platou Molde vil fra skrivende stund være tilnærmet fullsortimentsbutikk på seilbekledning. Vi vil føre merkene Sail Racing og Musto for sommer 16. Dette inkluderer også bekledning for junior.
«Platou Sport er en av de eldste sportsforretningene i landet, etablert i Bergen i 1918 av Henrik Platou. I dag har vi butikker langs Vestlandet og er representert i Bergen, Ålesund, Molde, Sandnes, Madla, Fjøsanger og på nett.
Vi representerer den kompetansegivende delen av sportsbransjen innen klær og utstyr for å bedrive et enkelt, allsidig og naturvennlig friluftsliv. Våre kunder er bevisste brukere, og dette krever at våre butikker og medarbeidere til enhver tid er nyhetsoppdatert. Platou Sport skal være den beste plassen å henvende seg til for deg som driver med ski- kajakk og fjellsport!

Håper Molde Seilforenings medlemmer ser verdien av tilgjengelighet av kvalitet, hos en lokal forretning.
Vi ønsker i den anledning å tilby Molde Seilforenings medlemmer en klubbavtale som innebærer fast 15% rabatt av veiledende pris.

Mvh Morten Devold
Butikksjef Platou Molde