Molde Doublehanded 10. september. Merk: Endring i Seilingsbestemmelsene

8. Sep 2016
Minst 10 båter er klar for Molde Doublehanded!! Lørdag 10. september er Molde Doublehanded med start fra Løkta/ Seilet. Med kun to ombord er det duket for en utfordrende og flott dag på fjorden! Oter'n, Kamci, Kikken, Jake, Øse, Tempus, Håp, Ninja, Nini Roll og Andrea er nå påmeldt! Endring i Seilingsbestemmelsene på "Vedlegg 1 Løp": Det legges opp til målgang på Seilerhytta for alle løp. Målgang blir mellom stakene på Hyseskjærsgrunna og Furia III grunna (den nymerkede i Seilerhyttebukta). For alle løp utenom løp 4 blir siste passering av bøye ved Seilet, siste merke med påfølgende målgang mellom Hyseskjærsgrunna og Furia III grunna. For løp 4 vil det etter Moldeholmen (SB) bli målgang mellom Hyseskjærsgrunna og Furia III grunna i retning fra Sør til Nord. Mer informasjon på Skippermøtet.

Påmelding via sailrace system innen 7. september.

Skippermøte blir på kaia ved Løkta kl. 10.00

Varselsignal vil bli gitt tidligst kl. 10.55 / Start kl. 11.00.

Seilingsbestemmelser

Premieutdeling foregår på Rica Seilet Hotell kl 20.00. Hvis ikke alle båter er inne innen kl 19.00 finner premieutdeling sted etter neste onsdagsregatta.