Feva Frostenligaen

30. Oct 2016
Turer
Siste - Frostenligaen! Det meldes fin vind fra NØ. Seilingsbestemmelser er nå publisert. Blir bra dette! Når nettene blir lange, og kulda setter inn... Da blir det Fevaseiling! Vi har nå satt opp en vinterliga for voksne og ungdom. Det blir spennende ligaseiling med RS Feva gjennom hele vinteren.

Det er mange som ønsker å utvide seilsesongen. Et halvt år uten seiling er alt for lenge for mange. Samtidig er det mange som ønsker å pakke inn storbåtene for vinteren. Det gjør det vanskelig å fortsette med storbåtregattaer.

Molde Seilforening har 5 Fevajoller. Hvorfor ikke bruke disse til en vinterliga? Vi har nå utviklet et konsept med 6 events gjennom hele vintersesongen. Dette vil passe ypperlig konsept for alle som ønsker å seile mer. Konseptet omfavner alle fra nybegynnere til de som ønsker å delta iSeilsportsligaen 2017. Nybegynnere vil lære grunnleggende seiling gjennom å få seile i par med en erfaren. Den erfarne vil få masse erfaring i regattastart, taktikk og gennakerseiling.

Dette er noe for deg!

Les mer om ligaen her