Velkommen til Frostenligaen! Oppvarming til Årsfesten

23. Jan 2017
Frostenligaen arrangeres Lørdag 28. januar i forkant av årsfesten. Stor suksess sist. Videreutviklet og enda bedre nå! Meldes flott vær og bra temperatur. Husk å melde deg på.

Se oppløftende melding om fønvind fra meteorologene her

Påmelding til geir.oterhals@gmail.com eller meld deg på arrangementet på FB.

Meld deg på Frostenligaen innen fredag 27 januar kl 12.00. Vi må fylle minimum tre båter (seks personer for å arrangere). Påmelding ved å skrive at du kommer på MS Facebook eller ved epost til geir.oterhals@gmail.com. Vi setter opp flightskjema og arbeidsoppgaver i løpet av fredag kveld. Sjekk hvilke oppgaver du får, og gjør deg klar til å bidra til en effektiv regattagjennomføring på lørdag. De som skal seile i første race får i oppgave å klargjøre den båten de skal seile med. Nå er det mange som kan å rigge båtene, og er du ny på Fevaseiling får du lært deg dette. De som ikke skal seile i første race, legger bane og klargjør startutstyr. Ta med vanntett bag med varm jakke som kan ligge i startbåt. Er du nybegynner, får du seile i båt med en erfaren.

Seilingsbestemmelser ligger her. (NB! Virker komplisert, men du får god innføring i det viktigste før start).

Vi gleder oss til lørdag!

Husk å melde deg på!

«Januar 2020»