Surf's up!

3. Mar 2017
Temakveld om surfing tirsdag 7. Mars kl 18 på Fjærestua. Surfing er nå en del av Norges Seilforbund. Vi får besøk av Tore Kramer, leder av Norsk surfklubb, som skal gi oss informasjon og inspirasjon til surfing i Norge. Foredraget er åpent for alle, og vi håper spesielt at Jolleseilerne og Jolleutvalget stiller. Sted for foredraget kommer snart.

I Stavanger er det et bra samarbeid mellom surferne og seilerne. I vårt område ligger også forholdene til rette for begge idretter. Kanskje vi seilerne kan bli litt mer allsidig i vår vannaktivitet?

Tore Kramer vil på tirsdag starte med å gi en presentasjon av surfing. Etter det vil vi diskutere om det kan være en ide å benytte flere vannaktiviteter enn seiling i foreningen. Kan det øke rekrutteringen og kanskje også minske frafallet?

Tore Kramer er også en ivrig seiler. Han bor i Stavanger, men har nå sin turbåt liggende på Ellingsøy. Han kan derfor mye om begge idretter. Dette blir spennende!

«September 2017»

• Molde Doublehanded