Seilerhytta:Nå med enda bedre utsikt mot Molde!

1. May 2017
En dugnadsgjeng har stått på skikkelig i hele 1. mai helga. Alle vindu på nord og øst veggene er nå skiftet. Den litt uklare og bølgete utsikten mot Molde gjennom det gamle ettlagsglasset er nå erstattet med klar utsikt gjennom moderne tolagsvindu. Dette ble en skikkelig oppgradering!

Dugnadsgjenegen bestod av parene Mølmen, Magerøy og Myrbostad. En del råte på reisverket ble avdekket når gamle vindu og kledning ble tatt av. Det medførte i følge Seilerhytteansvarlig Jørn Mølmen en del ekstraarbeid for å få skiftet ut det råtne. Når det var gjort gikk arbeidet meget raskt. Vinduene er nå satt inn, men det gjenstår en del småarbeid for å sikre den siste finishen.

Dugnadsgjengen fikk også nytt søndagskvelden ute rundt den nyinnkjøpte bålpanna. Den egner seg både til å lage et varmende bål, og til grilling. Dette blir et bra tilskudd til hytta, og den kommer til å stå tilgjengellig fremme på verandaen for medlemmene.

Kommende lørdag, 6. mai er det felles dugnad på hytta. Da håper vi på en enda større gjeng rundt bålpanna på kvelden. Vi gleder oss til lørdag og lover at vi kan tilby givende oppgaver på ulike utfordringsnivå!

Det er lov til å gå inn i galleriet for å ta en smugkikk på de nye vinduene, men kom helst ut til helga for å se de live!

«September 2017»

• Molde Doublehanded