17.mai - Borgertoget

14. May 2017
Oppstilling og rekkefølge for Borgertoget 2017 Velkommen til Borgertoget 17.mai 2017

Oppstilling og rekkefølge er klar. Vi har etter beste evne forsøkt å ta hensyn til ulike ønsker fra organisasjonene når det gjelder avstand/nærhet til musikk. Dette er ikke så veldig enkelt da vi ikke vet hvor mange som stiller fra de ulike deltakerne. Vi ber derfor om forståelse, og at dere tar litt hensyn til hverandre underveis i toget. Det har vært en del på- /avmeldinger etter at programmet ble trykket. Dette gjør at rekkefølgen i toget er blitt litt forandret.

Se oppdatert oppstillingsliste i lengere ned på siden..

Molde Seilforening har oppstillingsnummer: 27

Det betyr at dere stiller opp i Fridtjof Nansens gate nord for Alexander Kiellands veg og går inn i toget etter Skåla IL. I Borgertoget får dere en fin mulighet til å vise fram hva dere står for og holder på med.

Bruk fantasien – vi har en jury som kårer beste innslag i Borgertoget.
Toget starter kl. 1600 presis.

Borgertoget går til skoleplassen ved Molde Videregående skole. Viktig at alle går så langt vestover på plassen slik at de bakerste gruppene også kommer inn på plassen.
Eventuelle kjøretøy kjører ut av toget ved Ranvikhjørnet. (Alle kjøretøy må avtales med komiteen på forhånd)
Håper at dere får en fin feiring av nasjonaldagen.

«November 2017»

Fjærestua utleid 18 November til 19 November