Vellykket Sensommertreff på Seilerhytta

17. Sep 2017
Turer
Det ble svært bra oppslutning om sensommertreffet på Seilerhytta i helga 15.-17.09.2017. Værgudene (yr.no) smilte, og det ble en flott helg for alle som deltok.

9 båter overnattet fra lørdag til søndag. Hvis vi tar med båtene som overnattet fra fredag og båter på dagsturer nærmer tallet seg 15.

Det som er så hyggelig er at det i alle disse båtene befinner seg trivelige folk i alle aldre.

Det var derfor veldig god stemning både rundt bålpanna på terrassen og bordet inne på Seilerhytta, både på lørdag kveld og på søndag.

Hvis vi ser tilbake på invitasjonen, den som ble lagt ut på hjemmesiden 08.09., kan vi konstatere at alle de nevnte punktene ble sjekket ut. Det ble seiling (til og fra), bading (Frode rensket propellen), bålpanne med grilling og kaffekoking, og noen var også på Hjertøytangen en tur. Å nevne at det ble lyging og tullprat med masse latter er vel helt unødvendig.

Her kan du se en del bilder fra stemningen rundt bålpanna på søndag. Vi tar med kun bilder tatt i dagslys. Det kan nevnes at ingenting av det som foregikk etter mørkets frembrudd er uegnet for fotografering - vi hadde det bare så alt for travelt med å hygge oss til at vi kunne drive med fotografering samtidig.

Turkomiteen takker for oppmøtet og ønsker alle velkommen til flere hyggelige (både korte og lange) turer senere.

Flåten er på plass, lørdag ettermiddag.

Samling rundt bålpanna på søndag.

Eldrid serverer kaffe fra den nye "bedehuskjelen".

Kaffe fra bålfyring smaker kanonbra.

Stemningsbilde med flåten i bakgrunnen.

«Desember 2017»

Fjærestua utleid 1 Desember til 03 Desember