Høststormen kaller.

16. Oct 2017
Det nærmer seg sesongfinale for kjølbåtserien med H10 førstkommende onsdag og det hele avrundes med den tradisjonelle "Høststormen" lørdag 21 okt. Lørdag kveld samles vi til en sosial markering av sesongslutt i SkyBar på Seilet hotell.

Høststormen seiles på faste merker i fjorden, de siste årene under moderate og rett trivelige vær og vindforhold. Foreløpige meldinger for kommende helg tyder på lignende forhold i år - stormen blir nok heldigvis fraværende. Vi håper flest mulig benytter sjansen til en fin dag på fjorden med spennende seiling i klar, fin luft, omgitt av flott natur og gode konkurrenter.

Tradisjonen tro samles vi også på SkyBar på toppen av Hotell Seilet kl. 20.00 lørdag kveld. Der blir det premieutdeling etter dagens seilas, samt en uformell møteplass med formål å ha det sosialt. Pleier å være kjekt og det er selvsagt åpent for alle, ta gjerne med venner, familie etc.

Påmeldingsfrist Høststormen er 18/10 kl. 22.00, med startkontingent kr. 300. Påmeldingen er nå åpen i sailracesystem, https://www.sailracesystem.no/regatta?regatta=2899. Seilingsbetemmelser finnes også der.

Vel møtt.

Pr/info Kristian