SeilUt 2017 - Resultatliste

16. Nov 2017
Turer
Og vinneren av SeilUt 2017 er: OFFLINE, med skipper Rolf Inge Sandblost. VI GRATULERER SKIPPER OG MANNSKAP!

Vi presenterer herved den offisielle og endelige resultatlisten for prosjektet SeilUt 2017:

Det er litt tidlig å komme med noen endelig oppsummering av prosjektet, men vi tillater oss likevel å fastslå at det har blitt veldig godt mottatt blant mange av våre turseilere, og at det definitivt har vekket konkurranseinstinktet blant de ivrigste.

Vi i Turkomiteen regner 315 registreringer i løpet av første sesong som å være en veldig bra oppslutning.

Når vi nå skal evaluere opplegget og vurdere videre satsing for 2018 er vi svært interessert i tilbakemeldinger fra dere seilere. Det gjelder ikke bare dere som har vært med og registrert dere, men alle som har en mening om virkemidler for å fremme aktiviteten i foreningen. Om det da blir til at vi viderefører dette etter samme mønster for 2018, om vi utvider eller endrer på reglene osv. får vi vurdere etter hvert.

Ta gjerne kontakt med en av oss i Turkomiteen, enten det er på e-post, SMS eller telefon. Eller kanskje enda bedre; at vi treffes på Onsdagskafe på Fjærestua framover vinteren.

Hilsen Turkomiteen

«Februar 2018»