Seilsportsliga - For deltakere

15. Jul 2018
Her legges informasjon om arrangementet fortløpende. Sjekk for oppdateringer.

l deltakerne:

- All informasjon om det sportslige skal være tilgjengelig her.

- Overnatting: Kontakt Magnus Hedemark. magnus@saillogic.com

- Trening: Vi legger ut noen rundingsmerker og baneavgrensingsmerker. Treningstid bestilles her

- De som kommer med egen bobåt:

Reknes gjestehavn er like ved regattaområdet.Det er Jazzfestival og det blir dessverre meget trangt om plassen i denne havna. Alternativet er Tøndergård gjestehavn som ligger øst for sentrum. Her er det som regel plass. Avstand til regattaområdet er 3,5 km. RIB'er skal oppbevares på Fjærestua like i nærheten når de ikke er i bruk. Det kan derfor ordne seg med rib skyss frem og tilbake fra denne havna. Molde Seilforening har en Seilerhytte på Hjertøya ikke langt fra regattaområdet, men denne har vi fast utleie av til Moldejazz til lørdag, og den er dessverre ikke tilgjengelig.

Hjertelig velkommen til Norsk Seilsportsliga Molde!

Program:

Fredag 20.07: trening

Lørdag kl 10 – 18: Regattaer

Søndag kl 10 – 16: Regattaer

SIKKERHET:

Det ventes stor trafikk med båter, på grunn av fergetrafikk som går rett sør om baneområdet, og fritidsbåter som skal til MoldeJazz. Det vil legges ut begresningsmerker, og alle båter skal være NORD om denne linjen.

I tillegg vil det være crusiebåtanløp både lørdag og søndag. Det vil da ikke gjennomføres regatta, og båtene skal samles i venteområde vest om Scandic Seilet.

VENTEOMRÅDE, LØRDAG CA KL 12.00, SØNDAG CA KL 13.00