Seilsportsliga Molde - Bilag til Romsdals Budstikke

19. Jul 2018
Molde Seilforening har distribuert et praktverk av en bilagsavis til Romsdals Budstikke torsdag 19.07.2018. Her er det mange spennende artikler om Norsk Seilsportsliga og om Molde Seilforenings aktivitet. LINK TIL AVIS SOM FLIPBOOK UNDER.

HER ER LINK TIL FLIPBOOK - BILAGSAVIS

Vi takker alle sponsorer som har bidratt med støtte i form av sponsorplass i denne avisa. Dere har vært lette å be og dere har vært sporty med å lage annonsene selv. Dere har nå gitt et solid bidrag til at vi får arrangert et meget bra sportslig arrangement, en seilfest til glede for byens befolkning og ikke minst til at Molde Seilforening kommer ok ut av dette økonomisk. Dersom vi går i pluss på dette arrangemenet, vil overskuddet gå inn i sparing til J70 foreningsbåt.

Takk til spesielt Sondre og Irene fra EKH for meget kyndig og god hjelp til å lage avisa. Takk til Romsdals Budstikke for distribusjon.

Spesiell takk til Kjell Gunnar Rød som har drevet avisprosjektet fra MS sin side, men også en stor takk til dere som har skrevet artiklene og som har skaffet sponsorer.

Geir Oterhals

Styreleder Molde Seilforening