Høststormen 2018 - Gratis påmelding for båter som ikke har vært med tidligere i år

16. Oct 2018
Årets siste mulighet til å delta i en distanseseilas er ved å delta i den tradisjonelle regattaen "Høststormen" førstkommende lørdag 20 oktober. Lørdag kveld samles vi til en sosial markering av sesongslutt i SkyBar på Seilet hotell. Det er nå allerede 7 båter påmeldt ! Nå er vi sikret at det blir regatta og dere kan melde dere på helt frem til skippermøtet, men gjerne så tidlig som mulig:-)

Høststormen seiles på faste merker i fjorden, de siste årene under moderate og rett trivelige vær og vindforhold. Foreløpige meldinger for kommende helg tyder på lignende forhold i år - stormen blir nok heldigvis fraværende. Vi håper flest mulig benytter sjansen til en fin dag på fjorden med spennende seiling i klar, fin luft, omgitt av flott natur og gode konkurrenter.

Tradisjonen tro samles vi også på SkyBar på toppen av Hotell Seilet kl. 20.00 lørdag kveld. Der blir det premieutdeling etter dagens seilas, samt en uformell møteplass med formål å ha det sosialt.

Pleier å være kjekt og det er selvsagt åpent for alle, ta gjerne med venner, familie etc.

LINK TIL PÅMELDING ER:

SEILINGSBESTEMMELSER

Foto: Rolf Magerøy. Bildet er fra starten i Høststormen i 2016.