I dag blir det hard kamp om plasseringene i årets siste onsdagsregatta!.

16. Oct 2018
Onsdag er det den tiende og siste regatta i Høstserien 2018. Hvem vinner overall og hvem vinner de ulike klassene? Det meldes 9 ms fra vest med sol, så dette ligger an til å bli en flott og utfordrende avslutningsregatta på bane! Hvordan resultatene i Høstserien er for både klasser og overall kan dere sjekke i lenken under.

Her er link til resultatsiden.

Overall skiller det kun 5 poeng mellom de fem første båtene. I klasse A har Håp en rimelig trygg ledelse, mens det blir tett kamp mellom Lurie og Furia om andreplassen (lik poengsum nå). Er det mulig for Arius å ta igjen Øse i klasse B? Klasse U seiler litt sin egen sjø og rullerer på mannskap gjennom hele sesongen. Her blir alle vinnere og andreplassvinnere:-)

Høstserien skal også legges inn i serien Sesongpokalen. Når den blir komplementert med resultatene for Høststormen på lørdag, blir det klart hvem som vinner det gjeveste regattatrofeet i Molde Seilforening! Du kan sjekke foreløpige resultat her.

«Mai 2019»

202122232425