"Lurie" vinner Romsdalsfjorden Rundt

31. May 2011
"Lurie", med skipper Ole Arnfinn Ellingsgaard og mannskap forsynte seg godt av premiebordet etter at de dro i land seieren både Overall og i LYS-klasse 2 i årets utgave av Romsdalsfjorden Rundt .
Ole A. var visst nok så sikker på at det ikke holdt til seier Overall, at han hadde lovet å hoppe på sjøen dersom han vant. Som en mann av sitt ord ble han pent nødt til å teste badetemperaturen i gjestehavna etter premieutdelingen.

Ellers så var Romsdalsfjorden Rundt preget av varierende forhold. Samtlige av de 14 båtene som startet fikk vel oppleve at loggen viste 0,00 knop til tider. "Chili Peppers" kom først over mål etter å ha brukt i underkant av 8 timer på veien rundt Kua, Gjermundnes, Meekflua og i mål. Tusen takk til "Pilar" som tok turen fra Ålesund og "Lille Spurven" som kom fra Kr.sund.

"Lurie" står nå med sifrene 1-2-1 i Sesongpokal-serien. Så de som har som mål å ta et napp i denne pokalen må legge seg i hardtrening før de tre siste seilasene.

Resultatliste Romsdalsfjorden Rundt.

Hilsen