Pinsecruise 2020

21. May 2020
Turer
Hei alle seilere __/)_
Molde Seilforening inviterer til Pinsecruise fra fredag 29. mai til mandag 1. juni.

Cruisearrangørene Magerøy/Fostervoll legger opp til en tradisjonell rute i år. Vi starter med at vi seiler til Midsund på fredag ettermiddag/kveld med samling ved grillen på Midsund Marina. På lørdag, etter eventuelle fjellturer, seiler vi videre til Fjørtofta der vi igjen treffes ute til sosial samling og godprat. Søndag planlegger vi å seile videre til Flemsøya/Longva der det er også gode muligheter for en fjelltur til utsiktshytta på toppen av Skulen. Overnatting i båthavna på Longva.

Det er selvfølgelig mulig å henge seg på underveis eller avslutte turen tidligere hvis det er ønskelig for noen.

Som tidligere regner vi med at alle tar med seg det som trenges av mat og drikke etter eget behov. Komiteen sørger for å ta med grillkull og tennvæske nok til alle kveldene.

På grunn av situasjonen med krav om forholdsregler for smittevern oppfordres alle til å passe på hygiene og avstand når vi er samlet.

For å ha en viss oversikt over hvor mange vi blir, er det ønskelig at dere sender en epost til pal.sletvold@gmail.com med beskjed om hvilken båt du kommer med og hvor mange dere er om bord.

Bli med på tur!