SeilUT 2020 - Sesongslutt

12. Nov 2020
Turer
Da er resultatlisten for sesongen 2020 klar. Vi gratulerer igjen Offline med suveren seier!

Årets SeilUT-sesong er den med desidert størst aktivitet siden oppstarten i 2017. Hele 437 registreringer er ny rekord - igjen.

Det er mange som har samlet glass til seg og mannskapet også denne sesongen, og vi kommer til å dele ut til sammen 21 glass i tillegg til seierstrofeet, som altså går til Offline.

Offline og Kamci får 3 glass hver. Vela, Dina og Celsius får 2 glass hver. Nini Roll III, Amalie, Mavi, Jorunn&Otto, Juego, Fiol 2, Juni, Øse og Kara får 1 glass hver. Det skal dermed være mulighet til å skjenke skikkelige ankerdrammer i disse båtene etter utdelingen på nyåret. Hvordan og når denne premieringen vil kunne foregå er dessverre umulig å si noe om nå, men det skal bli "ei årning" slik at alle vinnere skal få sine premier innen neste sesong.

Vi takker for deltakelsen og ønsker alle velkommen til ny sesong i 2021. Nytt opplegg blir publisert før sesongstarten 1. april, og det er bare å vente i spenning på gamle og nye SeilUT-mål.

«Desember 2020»

Diskusjonsforum