Kappseilingsreglene i praksis – Webinar 28. og 29 april

14. Apr 2021

Mange seilere, både nybegynnere og erfarne, synes kappseilingsreglene kan være komplekse og vanskelig å forstå i praksis. Med utgangspunkt i den nye boken «Forstå Kappseilingsreglene», kan du nå delta på webinar hvor reglene settes inn i praktisk ramme.

På disse webinarene tar vi utgangspunkt i hvordan reglene virker for deg som seiler, med mange eksempler og illustrasjoner. Du kan også få svar på konkrete spørsmål du lurer på. Webinarene går over to kvelder og du kan selv velge om du ønsker å følge begge eller kun ett.

Webinarene ledes av Kalr Petter Haugen, Internasjonal dommer og forfatter av boken "Forstå Kappseilingsreglene" Med som gjesteforeleser er Tor Møinichen som er internasjonal dommer og medlem av World Sailing Judges Sub-Committee og Q&A panel. Tor Møinichen vil spesielt belyse tema som regel 17 og riktig kurs, protestprosedyrer og ærlig seilas.

Påmelding

Du kan velge å melde deg på til ett eller begge webinarene ved å sende en e-post til

invitro@online.no

Pris:250,-pr.webinar eller 400,-for begge.

Ved registrert betaling mottar du påloggingsinformasjon.

Mer informasjon på

www.facebook.com/HaugenInvitro