SeilUt - Status pr. 2. mai 2021

2. May 2021
Turer
Her kommer første oppdatering etter sesongstart.

En litt forsiktig start på SeilUT-sesongen, men likevel litt bedre enn fjoråret til samme tid. Seilsesongen kom plutselig i gang og vi regner med det tar seg opp enda mer ut over våren og sommeren.

NB! Det advares mot å gå inn i gjestehavna på Vikebukt på fjære sjø. Vela hadde en forsiktig grunnbereøring rett innenfor åpningen (stikker 2 m dypt). Hvis du vegrer deg mot å gå inn, aksepteres det at du registrere uten å gå til kai på Vikebukt (men du må selvfølgelig være ved innløpet).

SeilUT er i vinden for tiden.

Det ser nå ut som at mange seilforeninger rundt om i landet nå er i ferd med å etablere sine egne konkurranser. Du kan for eksempel lese om hva de gjør på Sørlandet og i Bodø ved å klikke her. Morsomt at det stadig refereres til Molde Seilforening i slike sammenhenger. Vi kommer nok også til å gjøre en del endringer i vårt opplegg etter hvert, basert på en app-løsning, men inntil videre kjører vi på samme måte som vi har gjort siden starten i 2017.

«Oktober 2021»

• Seilerhytta utleid AK