Bli med på tur eller regatta til Ålesund!

Bli med på Inter City seilasen!

28.5.24

Ålesunds seilforening inviterer til Intercity 2024!

Hold av 1. juni!

Start i Molde, målgang i Ålesund.

Meld deg på i linken : https://manage2sail.com/no/event/6b822709-064a-41cf-a20e-715ed1614fcf#!/

Det ryktes mange flere påmeldiger i både TUR-klasse og Nor Rating snarlig. Se oppdateringer på MS-facebook i kommentarfeltet om påmeldte båter,.

Yr.no gir lovnad om sommertemperatur og flotte forhold!

Merk at det helga etter er Rundeseilasen. Melding fra Frode Hofset i Ulstein Seilforening:

Helga etter (8. juni) er det Rundeseilas med start i Ulsteinvik. Håper flest mulig båter frå Molde og Ålesund vil ta turen. Kanskje kan det vere lurt for Moldeseilere å la båten ligge igjen i Ålesund til helga etter?? Ulstein Seilforening har også booka gjestebrygga ved Ulstein Hotell etter seilasen, og inviterer til 50 års jubileumsmiddag på hotellet. I tillegg er det denne helga også Smak av Ulstein med mange aktiviteter i sentrum. Rundeseilasen er ein veldig fin seilas med vindgaranti, og alltid fint ver!! Ta turen!!