Turseiling

Utforsk Romsdalskysten med SeilUt!

Molde Seilforening er grunnleggeren av det nå snart landsdekkende konseptet SeilUT.

SeilUt stimulerer seilere i alle aldre og på alle nivå, til å seile mer!

Seil til en av definerte havnene og få poeng for hvert anløp. De som har flest poeng og/eller flest innsjekk på slutten av sesongen vinner. Mer informasjon om konseptet finner du her. NB! Det er raus premiering:-)

Last ned appen Trimpoeng fra App Store eller Google Play. Registrer anløp i en havn via appen. Via Trimpoeng kan du følge med på hvor mange poeng du og andre har gjennom sesongen.

I tillegg til vår egen SeilUt-konkurranse, har Norges Seilforbund nå samlet flere av de tilsvarende konkurransene i en felles SeilUt-portal. Denne portalen finner du her: Seil med oss i SeilUT (trimpoeng.no)

Er du ikke medlem i MS, men ønsker å delta, ta kontakt med oss via post@moldeseilforening.no.

Turarrangementer

Pinsecruiset er et årlig arrangement med tradisjoner for fine seilturer og høy sosial faktor.

Sosialt og trivelig på Pinsecruise på Sandøya

Vårtrimmen, Midtsommertreff og Sensommertreff er også svært hyggelige arrangementer med seiling, grilling og bålkos. Heng deg på når invitasjonene blir publisert!

For mer info om turseiling/SeilUt kontakt, Pål Sletvold, e-post: pal.sletvold@gmail.com, SMS: 916 65 191