Lokaler

På Hjertøya, ligger Molde Seilforenings perle. Seilerhytta har vært ett av foreningens klubbhus siden 1921. Seilerhytta eies av Seilforeninga og er et sosialt samlingssted som særlig blir mye benyttet mye i sommerhalvåret. Det er i dag eget aggregat for strømforsyning, muld-do og flytebrygge knyttet til dette huset. Tidligere var det et stort naust som også stod her på området. I tilknytning til dette var det også slipp med skinnegang for opptak av båter i virksomhet her. Da lå også mellom 5 og 10 båter på svai i bukte ved Seilerhytta.Blomstrende aktivitet på Seilerhytta

Det har vært en sesong med mye sosial aktivitet på Seilerhytta. Dugnader, seiltrim og svært så sosiale overnattingshelger der opp til 20 båter har vært samlet på en gang. Noe av grunnen til den positive utviklingen tilskrives foreningens nye og flotte brygge, bygd på dugnad etter flott innsats.

Bryggeanlegget

Nytt bryggeanlegg har gitt en skikkelig oppblomstring av miljøet på Seilerhytta. Sesongen 200 har vist at det er her mye av den sosiale aktiviteten i foreningen funnet sted. Nå er det flott å legge til og mye bedre plass.- Til tider har det faktisk vært opp mot 17-20 båter som har overnattet ved bryggene – SAMTIDIG ! Flere helger i sommer har det vært slik og det sosiale har virkelig stått i sentrum disse helgene med blant annet langbord på brygga, forteller en entusiastisk Kjell Fostervoll.

Ta kontakt med Egil Wold: egil.wold@outlook.com for henvendelser om leie av Seilerhytta.

Sjekk aktivitetskalender om det er ledig.

Leiepriser

Leie inkl. rengjøring kr 3 500.-

Medlemspris* ekskl. rengjøring kr 1 500.-

* Medlemspris gjelder kun ved utleie til eget bruk der medlemmet selv er til stede. Dersom medlem leier på vegne av firma, klubber, organisasjoner osv gjelder priser for ikke medlem.

Kart

Fjærestua er ett av MSF's to klubbhus, og et samlingspunkt for seilrelatert virksomhet gjennom hele året. Det er senter for all jolleaktivitet, onsdagskafeer, temakvelder og kursvirksomhet for både unge og voksne seilere!Beliggende usjenert i sjøkanten på Lubbenes, har huset og uteområdet en unik atmosfære og omgivelser som innbyr til aktivitet og rekreasjon. Det blir også flittig brukt til utleie.

Dagleie til møter ol, kan avtales direkte med utleieansvarlig. Sjekk aktivitetskalender om det er ledig.Medlemspris gjelder kun ved leie til eget bruk, der medlemmet selv er tilstede. Medlemmer kan selvfølgelig leie på vegne av firma, organisasjoner, klubber og lignende, men da til pris som for ikke-medlem.

Fjærestua er et populært og etterspurt lokale i leiesammenheng. Huset består av to etasjer, og er fullt utstyrt for å dekke til 40-50 personer.1.etasje: Entre med inngang til oppholdsrom. Kjøkken med stekeovn, kjøleskao, lite fryseskap, steam oppvaskmaskin, dobbel kaffetrakter, servise og dekketøy. To bad med dusj og wc.Utgang til sydvendt veranda med plen ned til sjøkanten.2.etasje: Ren flate med bord og stoler.Totalt 12 bord og 60 stoler.

Spørsmål vedrørende utleie og andre praktiske forhold kan rettes til utleieansvarlig. Annelinn Gaasøy, annelinn_g@hotmail.com, tlf 997 46 723.

Leiekontrakt skal returneres i kvittert stand sammen med kopi for innbetalt leie 14 dager før Fjærestua stilles til disposisjon. Leiekontrakt (last ned PDF-dokument)Instruks for alarmanlegg her

Leiepriser Fjærestua

Kveld man-tor