Drømmepub på Seilerhytta!

Fullt hus og topp stemning på den første Seilpuben med Ulrikke og Stig med tema Gøta kanal!

28.4.24

Over 30 seilintereresserte tok turen enten med egen skute eller med foreningsbåten fra gjestebrygga for å delta på historiens første Seilpub på Seilerhytta! Et eventyrlig bra vær lagde en utrolig bra ramme rundt arrangementet. Det viktigste var den positive stemningen som ble skapt av alle fremmøtte! Ulrikke Radlgruber, Stig Waagbø, Anita Øyen og Vidar Skaar hadde et grundig og engasjerende foredrag om deres seiltur gjennom Gøta kanal. Dette gav meget god inspirasjon til å prøve ut kanalseiling i fremtiden!

Molde Seilforening takker så mye for innlegget og ønsker samtidig Eivind og Jana Farstad med familie velkommen til å presentere sitt seileventyr, jordomseiling i katamaran. Neste seilpub blir fredag 21. Juni. Velkommen!