InterCity 2023

Påmelding åpnet til InterCity 2023

22.5.23

Årets InterCity seiles lørdag 3 Juni fra Ålesund med målgang i Molde ved Seilerhytta til Molde Seilforening. Yr melder meget fine seilforhold! På vår Facebookside kan du se forslag til værruting fra www.fastseas.com.

PÅMELDTE PR 31. MAI KL 10:

Påmeldingene tikker inn. Det er nå 10 båter som har sagt at de skal seile.

Regattasjef Paul Herfjord har mottatt påmeldingsskjema fra følgende 6 båter: Cat Ballou, Esperance, Juni, Lurie, Merci og Putte. De som skal seile og ikke er på denne listen bes om å sende påmeldingsskjema til pherfjord@gmail.com snarest.

Se detaljer om start, rutevalg, og målgang i seilingsbestemmelser i denne linken.

Nytt av året er at deltakelse i turklassen også gir poeng i Molde Seilforenings SeilUt. Turklassen er åpen for alle båter og har ikke krav om målebrev av seil. Her er målet å få en flott seiltur med sosial sammenkomst i etterkant.

Påmeldingsfrist onsdag 31. mai kl 23.59. Det må være minimum 5 båter påmeldt totalt innen fristen for at regattaen skal bli gjennomført.

Påmelding registrere ved å betale startkontingenten kr 300,- via VIPPS til Molde Seilforening #100975.

Merk betalingen med «InterCity2023», «Navn», «Båtnavn», og båtens NORrating.

Påmelding etter fristen er mulig mot økt startkontingent kr 450,- forutsatt minimum 5 påmeldte båter.

Påmeldingsskjema her. Last ned denne filen - Lagre en kopi på egen PC - Send filen til pherfjord@gmail.com (om du skulle få problemer med dette, send epost til pherfjord@gmail.com med samme informasjon som du finner i påmeldingsskjemaet).

Velkomment til en tradisjonsrik og spennende regatta!

Spørsmål kan sendes til regattakomiteen i Molde Seilforening:

Paul Herfjord, mail: pherfjord@gmail.com  Tel: 466 30 184

Per Åge Brevik, mail: perbre@outlook.com Tel: 990 32 796