SeilUt 2023 - Startskuddet går 1. april

SeilUt-sesongen starter nå, selv om snøen fortsatt ligger trofast i fylket vårt

29.3.23

SeilUt frontes nå av Norges Seilforbund på en felles plattform (Trimpoeng), og systemet brukes av flere og flere seilforeninger rundt på kysten. Det er spesielt hyggelig at dette er basert på et prøveprosjekt som Molde Seilforening startet med i 2017. Vi konverterte til den nye plattformen i 2022 og har fått mange og gode tilbakemeldinger på funksjonaliteten; Enklere registrering via App, flere poster, beskrivelser av hver enkelt post, avstander og online oppdatering av resultatliste er noen av fordelene.

Hvis du ikke har fått med deg all informasjonen fra forrige sesong er det bare å gå inn på SeilUt-fliken på hjemmesiden for å se beskrivelsen.

Så sett i gang, last ned Appen (hvis du ikke allerede har den) og registrer deg allerede i dag som deltaker.

Vi grunnla konseptet SeilUt og er selvfølgelig stolte av det. Nå er det opp til oss å vise resten av seilnorge at vi fortsatt sitter i førersetet, og at vi er mange som støtter opp om prosjektet i Molde Seilforening.

Trenger du hjelp i forbindelse med nedlasting eller registrering, så er det bare å kontakte oss iTurutvalget. Ved å sende en SMS til 91665191 får du hjelp 😊