Svært vellykket åpen aktivitetsdag i MS lørdag!

Det var full aktivitet på Fjærestua med optimist, Laser, J70, kitefoil, wingfoil, sup, kiosk og redningsskøyte!

4.6.23

Til tross for ganske lav temperatur, var det mange nye seilinteresserte innom Fjærestua på lørdag. Både familier med barn, ungdom og voksne. De fikk se et rikholdig utvalg av seilaktiviteter og fikk også mulighet til å prøve seiling i ulike former. Det er tydelig at nysgjerrigheten og interessen for seiling er godt tilstede blant mange og at å stikke innom på åpen dag ikke hadde for høy terskel. Vi har tro på at dette arrangementet på sikt gir mange nye aktive seilere i Molde.

Det var også mange aktive medlemmer innom i løpet av dagen. Det er kjekt å møtes på tvers av de ulike seilaktivitetene en driver med i foreningen også. Det er jo også alltid kjekt å sitte utenfor Fjærestua med kaffe og svele og nyte utsikten til seiling i ulike former!

Parallelt med åpen dag går det også seilkurs i helga med jollegruppa.

Vi takker alle deltakere og arrangører for å bidra til å skape et fantastisk arrangement som helt sikkert blir en tradisjon!

Stor takk til Redningsselskapet som stilte opp med Redningsskøyta!

Stor takk til Istad for lån av kiosktelt!

Stor takk til Fasadeprodukter for støtte til annonsering!

Stor takk til Sparebanken Møre for støtte til arrangementet!

Mvh,

Styret