Takker så mye for innsatsen!

Molde Seilforening takker så mye for innsatsen på helgens dugnad på Seilerhytta!

27.5.24

Veldig mange la ned en kjempeinnsats på dugnaden! Vi takker for innsatsen som er til uvurderlig nytte for foreningen! Det ble mye skogsdrift med kapping, kløyving og stabling av ved gjennom solide dugnadsøkter på fredag, lørdag og søndag. Nå er det meste av veden og annet rusk fra trefellingen i vinter ryddet opp, og Seilerhytta fremstår som lysere og mere innbydende enn på lenge! Benkene og bordene har også fått nytt strøk med MS-blå farge.

Vi håper og tror at alle som deltok også fikk nytt finværet til avslapning og bading i tillegg. Det var hele 14 båter på det meste ved kaia i helga! Det er lenge siden sist det har vært så mange båter fortøyd ved kaia. Det var et yrende bade-, jolle- og fiskeliv gjennom hele helga. Veldig kjekt å se at det er økt antall barn på Seilerhytta igjen og at Seilerhytta er et attraktivt sted for seilere i alle aldre!

Molde Seilforening takker så mye for fantasitisk innsats på dugnaden! Vi håper å se dere alle igjen på på Årsfesten 8. juni. Det er nesten slik at vi håper det blir så kaldt at vi må fyre med ved for å holde varmen, for nå har vi mye ved opplagret:-)

Hilsen,

Seilerhyttekomiteen med Egil, Are og Frode og styreleder Geir.