Vår Cup 2 -J 70

Vår Cup 2 ble arrangert 4. juni

5.6.23

4 lag stilte til start på Vår Cup 2. Det ble gjennomført 5 seilaser i 4-6 m/sek fra SV-V. I første regatta seilte team Jäklar godt og rundet først på kryssmerket. Den ledelsen holdt de nedover lensen og rundet først ved gaten. Chili Peppers seilte en god andre kryss og overtok ledelsen når båtene rundet toppmerketfor andre gangen. Den ledelsen holdt de inn til mål. Jäklar gikk i mål som nummer 2 med Jyplingen og Kort Lunte på henholdsvis 3. og 4. plass

Team Jäklar kom nok en gang godt ut i andre regatta og ledet seilasen hele veien til mål. Deretter fulgte Chili Peppers, Kort Lunte og Jyplingen.  I seilas nummer var det Kort Lunte som seilte best. Ved siste runding på toppmerket skilte ca 10 meter mellom Kort Lunte og Chili Peppers.  På lensen mot mål klarte Kort Lunte å opprettholde god fart med litt lavere kurs. I mål hadde de økt ledelsen til 50 meter. Seilas nummer 4 og 5 ble vunnet av Chili Peppers.

ResultatVår Cup 2

ResultatVår Cup Overall