Vellykket bedriftsevent med Axess

I går kveld hadde Molde Seilforening gleden av å ønske 16 Axess anstatte velkommen til J70 seiling på fjorden.

5.10.22

Vindgudene ga oss vestlig vind rundt 4-5 m/sek med opptil 8 m/sek i kastene.

Hvert lag hadde med egen instruktør ombord bidro med sine kunnskaper. Vi startet med en lengre treningsrunde og avsluttet med 3 baneseilaser før mørket tvingte oss tilbake til havna.

En stor takk til Elin Mjelde hos Axess, som tok initiativ til dette arrangementet og som stilte som instruktør. Elin seiler normalt som rorkvinne på jentelaget "Kort Lunte" Ellers takk til Lars Walle, Håvard Boutera Toft og Geir Oterhals som stilte som instruktører og til Thomas Hjertø i RIB. Han la opp en perfekt regattabane og sørget for at alle båter kom trygt i havn!

Vi håper at dette ga mersmak til noen av de som deltok og at vi ser dem på vannet i en J70 neste sesong!

Molde Seilforening setter gjerne opp lignende eventer for andre firma også. Ta kontakt om du er interessert!

Foto/Video: Geir Oterhals og Thomas Hjertø

Se flere bilder her: