SUP

Brettpadling - eller Stand Up Padling er Molde Seilforenings nyeste tilbud. Molde Stand Up Crew er fra 2020 en del av seilforeningen og driver sin aktivitet fra Fjærestua. SUP er lett å lære med riktig utstyr og byr på en umiddelbar mestringsfølelse! SUP gir enormt bra trening både styrke, utholdenhet og ikke minst balanse!SUP kan gjøre overalt hvor det er vann, innsjøer, elver, fjorder og basseng!

SUP er gøy, sosialt og enkelt å gjøre med venner! SUP kan gjøres på flatt-vann, åpent hav og i bølger! SUP er svært trygt og sikkerheten man oppnår ved å padle på brett fremfor skrog som kan rulle rundt og fylles med vann gjør nettop brettpadling til en trygg aktivitet selv under kalde forhold!

Brettpadling, eller stand up paddle (SUP) surfing/boarding er en voksende verdensomspennende sport med opphav fra Hawaii. Det er en eldgammel form for surfing, og har blitt en måte for surfere til å padle lengre distanser. Utøveren står på et spesialdesignet surfebrett med noe mer volum, lengde og bredde enn et vanlig surfebrett og benytter en lang padleåre som føres langs siden av brettet.

Kontaktperson for Molde SUP Crew:

Stephen Miller

Epost

PÅMELDING

Påmelding til Molde SUP Crew gjøres ved at man melder seg inn i Molde Seilforening:

Innmelding

Send e-post med informasjon om navn og kontaktinformasjon til: post@moldeseilforening.no. Skriv i eposten at du ønsker å være med i Molde SUP Crew.